Anette - I was born this way

BLÄÄÄÄÄÄ.... Gillar inte att jag inte kan köpa en Ipone4 förrän år 2012!!!! Jag ska alltid lyckas binda upp mig för länge. Men nej jag ska inte vänta med att köpa den! Nästa lön som kommer så ska jag laxa upp med 6000 kr cash och gå och köpa den!!! JOOODÅ. Hatar telia

Så nu är jag ARG bara för det där. Och nu kommer jag vara arg hela dagen. Jag vill ju ha ett linne på stan men jag försöker att inte köpa det för att jag inte har så mycket pengar kvar, har inte fått lön som alla andra nämligen. Och jag vill verkligen ha det... Och jag är jättehungrig. Och dom är sega med att laga maten så jag blir ännu mer aarg. Så nu borde ingen prata med mig förrän jag fått i mig mat.

Vet inte ens vad jag skrivit nu. Fingrarna bara tvärglödde till för att skriva av sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0