Julia - wake me up before you go go

Har inte blivit uppdatering nu på ett tag, så kände att det var dags. Vad hände idag egentligen? Superväder från ingenstans, jag som typ har gått runt med tjocktröjor och vantar. De fick slängas av idag! Har iaf nu insett att jag saknar Anderstorpsskolan jättemycket eftersom jag igår satte mig frivilligt och hjälpte Anders med att skriva sin historiainlämning på 15 sidor. Vi skrev inte 15 sidor, men vi kom iaf en bit på vägen ;) Har nu även insett att tekniksa basåret inte är så tråkigt ändå, har världens slappaste schema och det vi håller på med nu är riktigt intressant. Plus att jag även hinner att jobba lite dagar på Waynes.

Helgen har varit ganska lugn. Blev dunderförkyld i fredags, så mesta dels av tiden har spenderats framför tvn.

Nu ska jag iväg och jobba! Heeej.


Så här såg jag ut idag.

shorta - gina tricot
skarf - h&m
linne - vila
strumpbyxor - från någonstans
skor - din sko


Kommentarer
Postat av: jen

snyggt! kul med lite outfits:) borde ni gör lite oftare!

2010-09-06 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0