Julia - So tell the DJ play it all night long, All night long, all night, night, night

Sitter nu här med mamma och ska snart sätta på idol. Har varit och jobbat ikväll och det var veeerkligen inte mycket folk... Att intresset för hockey kan vara så stort i den här stan men vädret tror jag också vi kan skylla på lite.

Det har varit en lååång dag på skolan idag, eller iaf lång för mig. Från halv nio till kl halv tre var jag på skolan! Och vissa saker är så svååårt! Hatar det. Men samtidigt så älskar jag känslan av när man klarar uppgiften utan att ha kollat svaret i facit först ;)

På tal om något helt annat så var jag ute och gick idag. När man går förbi psyket av någon anledning så "kollar" man kanske lite extra, ni fattar vad jag menar. När jag har gått förbi entrén och en liten bit till så sitter helt plötsligt en man/gubbe i diket och bara glor. Jag som ba: jaaahaaa, vad gör jag nu? Är jag helt ensam här? Känner hur steglängden ökar samtidigt som farten också ökar. Meeen som tur var så kom en kille på en cykel längre fram, men lite läskigt var det allt!

Nu ska jag dricka te!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0