Julia - rain fall down

Från underbart väder till jävla pissväder... Skönt att man jobbar sådana här dagar, så att man slipper vara ute. Efter jobbet har jag varit och kollat på Anders match med pappa. Går otroligt bra för Anders lag nu så om de fortsätter som de gör nu så kommer de nog att gå upp till division två.

Sitter nu här och håller på att få upp värmen efter matchen och väntar på att Anders ska komma. Ska försöka övertala honom att vi ska se idol på tv4 play, vilket jag inte tror att han kommer att gå med på...

Imorgon väntar skola och jobb. Tror inte att vi kommer att få några gäster på Waynes över huvudtaget eftersom hockeyn drar igång, även de ointresserade kan kolla då.



Det enda jag vill nu är att fara utomlands och bli brun igen!


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-16 @ 12:47:57
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0