Julia - ordinary day

Har varit på hobbybutiken idag och köpt med mig lite pyssel hem. Har inte riktigt bestämt mig än hur jag ska göra, men det kommer väl upp en idé snart. Ni får nog se resultatet om några dar!

Idag har det varit skola igen och det är andra dagen i rad som jag cyklar. I trean så körde jag nog bil till skolan varje dag, förutom någon av de första dagarna efter sommarlovet. Men det som jag ALLTID stör mig på när man cyklar över Viktoria bron är att folk alltid går i mitt av vägen (är säkert likadan själv). Kan det vara så svårt att hålla sig till vänster eller höger så att man iaf kan cykla förbi.  Och framför allt när det går flera människor i bredd, kan man inte försöka att hålla sig lite åt något, så att man kan slinka förbi på någon av sidorna. Får nog börja använda ringklockan mer. Elin påminde mig idag om att jag hade en, har inte tänkt på det tidigare haha. Så nu hädan efter blir det pling, pling.

Ikväll är det ridning och det är alltid lika kul. Många av människorna som jag är med där är jag inte med så mycket annars, så det är alltid lika kul att träffa och prata och umgås med dem.


Jag och Amigo för något år sedan eller så.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin häst :) är det din?

2010-09-15 @ 16:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0