Julia - these glory days

Har precis varit och tränat och ska nu duscha. Blev en implus att fara och träna barbell, var otroligt otaggad innan men efteråt känns det alltid lika skönt. Imorgon står det core och spinning på schemat. Dagen annars har inte varit så speciell. Slutade kvart i tolv och då gjorde jag och Elin vår vanliga rutin att göra klart läxan direkt efter lektionens slut. Efter det var jag ut och gick en sväng, ångrar mycket att jag valde långa tights eftersom att jag höll på att svettas ihjäl under promenaden. Älskar detta väder! Men tyvärr så säger väderlektsmänniskorna att det kommer att vända snart :( Efter prommisen hann jag även bättre på mina fräknar på näsan. Trodde inte att solen tog så mycket nu, men tydligen!


Har varit sugen på att köpa en skinnjacka med fårskinn, och då hittade jag denna på H&Ms hemsidan. Kan inte bestämma mig om jag ska köpa den eller inte.... Är rädd att fårskinnet kommer att se lite billigt ut.


299:-

Update: Såg att leveransen på denna jacka är i slutet av oktober. Då går tyvärr vi uppe i norr med dunjucka redan. Så denna blire inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0