Julia - monday

hallå hallå. Efter helgens spektakel så känner jag mig rätt nöjd. Har hunnit med det mesta som att vara med Anders, jobba, festa och umgås med mina goa tjejer allt hanns med. Idag har det varit skolan från halv ett till kl halv fyra och fy vad jag hatar fysik. Min lärare måste tro att jag är helt koko i skallen men förhoppningsvis så lär jag väl börja fatta mer snart.

Ikväll är det jobb som gäller, som alla andra måndagar. Så om ni har lite att göra kom till Waynes och fika! Vi har öppet till kl 21!

Nu jag jag ut på en snabbprommis i mina nya Easytone, hoppas att jag känner att det har tagit någonting i baksidan när jag kommer tillbaka. Byeee


Bild från bilen i lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0