Julia - lets go

Sitter nu här nytränad jag med. Har haft en lektion på skolan idag från halv nio till tio, så då passade jag på att fara och träna barbell kl 12. Har nu i eftermiddag varit duktig och gjort mina sysslor som mamma har bett mig om, som att moppa badrums golvet och städat mitt rum. Dammtussarna verkar älska mitt rum, speciellt att ligga under mitt klädställ och säng, vilket inte är jättefräscht. Har också lagat lite kläder som jag har haft hål i här och var. Hatar att jag fick ett hål i mina favvo jeans förra veckan, så nu vågar jag inte använda dom ifall om de skulle gå sönder.

Men däremot så invigde jag garderoben i fredags med ett par skinnbyxor. Har länge velat ha ett par men de som jag har hittat har alltid suttit löst i knäna och i vristerna. Men de som jag har hittat nu sitter som en smäck! Hoppas de kommer någon dag snart då jag kan inviga dem.

Ikväll blir det mys hos Fanny med att kika på Idol och Kungarna av Tylösand, satan vilket sjukt program men ändå vill man se det! Känns som att vi tjejer är så sällan med varandra nu förtiden, så det är alltid lika kul när vi träffas och framför allt att man får höra massa skvaller! Love it.

Nu tänker jag fika något. Är hungrig som en varg.



Idag kom mina underkläder från Wonderbra/Nelly, satan så snygga de är! Beställde även ett par örhängen när jag väl höll på. I bakgrunden är mina skinnbraxor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0