Julia - in space there is no emotion

Har nu varit och sett, som alla andra, I rymden finns inga känslor med Elin och Erica. Riktigt bra/rolig/mysig film, så om ni inte har sett den se den. Annars har inte dagen varit så speciell, har varit i skolan mellan halv nio och halv två och har sedan jobbat från kl fyra. Jag och Erica gjorde världens dunderstängning idag, vilket gjorde att vi hann på bio! Waynes stänger kl nio och vi lämnade stället kl nio, då förstår ni att vi var snabba! ;)

Imorgon är det skola mellan halv ett och två. Sitter är och överväger om jag ska orka mig upp imorgon och gå ut och gå med Anette kl nio. Men eftersom min passion är att sova så tror jag det vinner. Får min träning på kvällen istället, då jag har ridning! Jippiiee

Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0