Anette - You see the way he keep me safe

Ni kanske är less på att läsa allt jag skriver. Men jag orkar inte ljuga om hur jag mår? Eftersom jag mår dåligt just nu så kanske det inte blir så positiva inlägg. Men jag VILL ju må bättre. Och jag är på god väg. Det är inte så att jag riktigt är olycklig. Utan jag är lycklig för att jag har alla mina vänner och jag har min familj. Och jag vet, att någon dag kommer jag att vakna upp och må bättre än någonsin. Man får ta en dag i taget helt enkelt.

Idag steg jag upp 10.30 och befann mig på 360 vid 11.00. Det var bokat ett spinningpass och ett corepass. Jag härdade mig igenom hela spinningen svettigare än någonsin! Men på coren blev det lite värre. Jag har sån träningsvärk i nedre magmusklerna att jag inte klarade av att göra alla övningar utan att det gjorde sjukt ont. Fifan.. Men imorgon ska jag ta det lite lugnare. Ska träna 09.30 och då är det bara styrka. Benen får vila imorgon, jag kör bara på med rygg och armar! Får se om trötta Emelie orkar ta sig upp!:)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen är det jobb 18.00-21.00 som gäller! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0