Anette - Someone just told me, you should be happy

Kom just hem från en hemmakväll hos Simon. Blev många skratt av sjuk tv. Fick just reda på att han ska åka till London om någon vecka bara och ska stanna där till maj. Jag började fundera lite grann. Jag borde passa på att göra någonting med mig liv medans jag har chansen. Jag vill ju göra så mycket, resa och sånt. Jag ska ta tag i det här nu. Jag ska prata med Julia W imorgon om hur framtiden ser ut för henne. Kanske blir det norge, hemavan, thailand, australien. Ja mycket står på spel.



En mycket klok vän sa till mig en gång "älta inte på om det förflutna, gjort är gjort och du kan inte ändra på det. Utan blicka framåt för att det är framtiden som du kan förändra"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0