Anette - Öppnar mitt hjärta (en liten del iaf.) för er

Nu har jag börjat med mitt nya liv. Har nog inte varit riktigt singel sen ja...5 år tillbaka. Nu säger ni säkert "VAAA?" Men ja, så är det. Och det kan låta sjukt i mångas öron. Eftersom jag nu har väldigt mycket egentid ska jag ta tag i mig själv. Jag ska sätta mig själv före allt. Det har jag aldrig någonsin gjort förr. Jag är inget av en ensamvarg utan jag älskar att ha folk runt mig, speciellt folk som gillar mig och som jag gillar tillbaka.
Jag har något som man kan kalla ensamhetsångest. Jag klarar inte av att vara själv...Och det är väldigt jobbigt. För man har inte alltid någon där som kan ställa upp för en, och det måste jag verkligen lära mig. Och jag lovar er, när jag får min ångest är det som att man inte vill leva... utan man känner sig så värdelös och ensam. Men just nu håller jag på att bearbeta den ångesten. För jag orkar inte leva med den längre!! Antingen är det jag eller ångesten som ska bort, och jag har inte levt mitt liv klart än så det blir ångesten som får ta och åka! Får ta en dag i taget. Två steg framåt och ett steg bak kanske? En bra början iaf?

Så mina mål i livet just nu är att
Hitta mig själv
Bli självständig
Bli av med min ensamhetsångest
Fokusera på mig
Bli av med alla mina rädslor
Träna som bara den
& Leva livet fullt ut

I slutändan ska jag vara så här glaglaglaaad


No one to answer to, No one thats gonna argue, no,
And since I got the hold off me,
I'm living life now that I'm free, yeah,

Telling me to get my shit together now I got my shit together, yeah,
Now I made it through the weather better days are gonna get better
I'm so sorry that it didn't work out I'm moving on,
I'm so sorry but it's over now, the pain is goooone,

I'm solo, I'm riding solo, I'm riding solo, I'm riding solo, sooloooo....



Kommentarer
Postat av: Linn

Det gör du helt rätt i!

2010-09-22 @ 10:07:00
URL: http://lifeby-linn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0