Anette - I'm feeling like a star

Idag var jag på stan en sväng med Carro. Lönen har ju kommit in på kontot och det kan inte bli bättre! Mår faktiskt bra idag, utom att jag har lite ont i huvudet... Snart ska jag ta och he mig iväg till friskvårds för ännu ett träningspass. Kommer dock inte kunna göra en enda situp! Har sjuklig träningvärk i magen, shiet. Trodde inte att jag skulle ta mig upp i morse.

Ikväll när "alla andra" som Julia säger ska ut, så ska jag och Fanny har fredagsmys med varandra. Det innebär chips och dipp och massa gott. Får se om några andra dyker upp också! Men idol blir det nog ändå. Jag och Fanny är mer sugna på att gå ut imorgon, så det blir kanske av, vi får se!

Tänkte vara duktig och fota det jag köpte idag. men jag fotar inte ringen jag köpte, bilden blev så jävla ful. Men den är iaf köpt på gina tricot och ser ut som två vingar som omsluter fingret;P Väskan är inte köpt idag, men passade på att fota den ändå, har inte visat nått ju som sagt. Här är iaf allt:


Jeans från Gina 199 kr/st


Svart bälte från Veromoda 129 kr


Rosa träningslinne från stadium 99 kr


Skjorta från Gina tricot 199 kr


Väska från Åhlens 299 kr


Skor från Scorett 699 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0