Anette - I wish I had missed the first time that we kissed 'Cause you broke all your promises

Idag var jag på stan och lunchade med Julia W. Vi satt och pratade om våran blivande framtid! Kommer inte att avslöja så mycket mer. Men imorgon ska vi ta en fika klockan 13.00 för att prata lite mer.

Håret ja, jag har inte fått tag i bilderna som Lena tog på mitt hår än. Hon tvärtog en bild innan jag skulle iväg och repa med Andreas. Men jag lovar att lägga ut den! Blev mörkare än vad jag tänkt mig, vissa delar av håret är riktigt mörkbrunt ska ni veta!=P

Who do you think you are
running round leaving scars,
collecting your jar of hearts,
and tearing love apart,
you're gonna catch a cold
from the ice inside your soul
so dont come back for me,
who do you think you are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0