Anette - 360

Kom just hem från två jobbiga träningspass. Körde function och poweryoga! Kan meddela att det känns i kroppen. Function var så jävla jobbigt...fyfan. Imorgon är det uppe med tuppen som gäller. Julia är en morgonmänniska, och det kan jag säga att jag inte är. Så det kommer vara jobbigt att ta sig upp! Halv 9 ska vi träffas på 360 och köra lite på cirkelgymmet. Sedan ska jag även köra lite träning senare på dagen med Emelie som jag ska värva.

Klockan 16.00 imorgon ska jag träffa Andreas på musikskolan och öva inför spelningen som startar 19.00 på ungdomsgården e4an. Blir spännande.

Nä nu ska jag gå och ta en efterlängtad dusch och hoppa i säng. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0