Anette - Now I see myself through different eyes

Pappa väckte mig klockan 10.45 och sa att jag skulle göra mig klar så att vi kunde fara och käka lunch innan jag började jobba. Så vi drog iväg och åt på Köket, en riktig husmanskost! Jag fick mat för en riktig karl. Aldrig att jag skulle ha orkat äta allt det där. Pappsen skjutsade mig sedan till jobbet, och där var det väldigt mycket att göra! Slutade nydligt och det luktar tacos i hela lägenheten, kan inte bli bättre. Fast eftersom jag ska träna klockan 18 så får jag vänta med middagen till efter träningen. Annars blir det paltkoma, vill ju inte snåla med maten då det är min favvo?

Eftersom jag har gått och blivit nästintill en shopaholic tänkte jag dela med mig av allt jag köpt den senaste månaden, om jag ens kommer ihåg allt.... ehm. Jag ska först fixa fram min kamera som befinner sig på skidstigen. Sedan ska jag fota ALLT!! Lova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0