Julia - nothing but love

Vad kan man säga om min dag då. Började med att jag svar seg upp från sängen som vanligt, snooze-knappen är livsfarlig! Dagen har annars spenderats hela dagen i skolan och för tillfället så älskar jag fysiken! Det är så kul när man förstår, för då är allting såå enkelt! love it.

Ikväll är det jobb och jag känner att pengarna verkligen behövs nu, känner som att dem glider ur mina händer... Ska försöka (då menar jag försöka) att inte shoppa så mycket den här månaden. Och ikväll börjar Paradise Hotel! Synd bara att det ska vara så tidigt, redan klockan halv åtta... jobbar ju då!

Om något helt så såg jag Sebastian "Grease" Karlsson igår när jag kom ut från 360. Han gick där med något gäng  och sträckte på ryggen och såg mallig ut. Tyvärr så var inte Marie Serneholt med, hade gärna velat se henne live!

Ungefär såhär (fast jag lite mer överdriven) såg Grease Sebbe ut med sina putande läppar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0