Julia - Want you to make me feel like I'm the only girl in the world

Är nu hemma hos Anders och kollar på fotbollen. Har storstädat hela hans lägenhet ikväll för tidigare idag har hyresvärden varit här och installerat ett nytt kylskåp till honom. Behövdes verkligen för det gamla var ungefär från 1500-talet... Så nu är det skinande rent här och luktar gott!

Har prov i kemi på en vecka och jag måste verkligen börjar plugga! Prov på halva kursen och det är inte lite kan jag lova er. Har prov i fysik veckan efter och det ser jag däremot fram emot, känns mycket roligare att plugga på det.

Nu börjar matchen om igen och sen ska jag se senaste Desperate Housewives avsnittet! Det är sååå bra, visst håller ni med?!

Min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0