Julia - Stockholm

Vi sitter nu här på hotellrummet och inväntar allt alla ska bli klara med allt duschande och sminkande. Jag och Anette har inte direkt varit så snabba, så vi har segat ner alla andra.

Idag har vi gått på stan. Har blivit så mycket shoppande för mig, men däremot för Anette. De enda hon sa när vi for hit var "jag ska inte shoppa något i sthlm, bara något som jag kan festa ikväll", tror ni att det blev så? Nix.

Efter stan gick vi och åt middag på en Olearys och såg AIK-matchen, kul med vinst! Nää nu ska jag återgå till mitt drickande. Ska vid 11 möta upp Simon och några andra Ske-å bor på söder på en nattklubb, senare bär det av mot Berns! Är nyfiken på hur lokalen ser ut där, har hört att den är grymt fin! 

Hööör sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0