Julia - onsdag

Idag har jag varit och fixat till min rygg, shiit så ont det tar. Eller det är som ont-skönt men nu efteråt så är det guld värt. Fick även veta att jag har lite skolios men det är inte det som orsaker mina ryggproblem, utan det har med muskerna på min högra sida att göra, använder dem på fel sätt så det är bara de stora musklerna som används. Vilket då medför att muskerna på vänster sida av ryggen måste jobba hårdare. Och hur lätt är det att lära om ryggen att använda musklerna på ett annat sätt? Ganska svårt! Så detta får jag tyvärr leva med...

Har nu på eftermiddagen varit ute och gått med mamma och nu har jag gjort mig klar för att fara till Anders farmor och farfar och äta middag.

Har även planerat in en jätterolig sak som kommer att hända nästa helg! Mer om det sen.

Jag idag

Skjorta som alla har från Gina
Skinnbyxor från H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0