Julia - nu ni

Jaa då tänker jag berätta för er vad jag och Anette tänker hitta på nästa helg.

Jag och Anders pratade för ett tag sedan om att vi var sugna på fara till Stockholm. Och eftersom jag har en moder som reser ständigt och jämnt varje vecka typ så får hon en hel del "poäng" på de hotellen som hon bor på. Och med de poängen kan man ta ut fri nätter. Eftersom Anders fyller år nu så tänkte hon bjuda mig och Anders på hotell hela nästa helg. Och det bästa av allt var att vi även kunde bjuda med oss två vänner som bor i samma rum som oss utan extra kostnad. Så nu ska även Anette och Anders bror Tomas följa med oss. Och shiiit så taggad jag är! Hotellet som vi bor på har hotellfrukost till klockan tre på eftermiddagen lördag/söndag, så kan lova att det blir party all night lång eftersom vi inte har någon frukost att stiga upp till. Så det kommer att bli en hel del shoppning och fest.




Kommentarer
Postat av: nathalie

Åh, fyfan vad roligt ni kommer ha! Men det är ni värda :) PUSS

2010-10-24 @ 20:23:17
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0