Julia - highlights

Idag har jag varit ledig gud så sköööönt tänkte jag, men icke. Självklart så hänger skolarbete efter en ändå...

Men när man är ledig så måste man ju skämma bort sig lite ändå. Så jag har varit hos frissan och gjort mörkare slingor i håret! Blev superduper nöjd. Efter lunchen mötte jag upp Anders för att äta lunch på tatung, kinamat äter man allt för sällan det är ju skit gott!

Ikväll har det varit ridning som vanligt, och satan vad det är kuul! Tappade glöden där ett tag i våras men nu är den absolut tillbaka igen. Kan bero på att vi har bytt grupp och dag att rida på... När jag kom hem så satt farfar och pappa här hemma och kollade på hockeyn och efter det anslöt sig min lill kusse Alice (som dock inte är så liten längre, går fasiken gymnasiet nu) och Uffe. Hjälpte Alice med en svenska uppgift och stan vad jag känner att inlämningar och skrivningar av olika slag mer är min grej än jäkla naturvetenskapliga grejer... usch. MEn nu har jag hoppat på tekniskt basår, så det är väl bara att avsluta det.

Så här blev iaf resultatet på mitt hår.

Kommentarer
Postat av: fannyklippmark

Meeh, märkte inte att du hade varit hos frissan! Jättefint :)

2010-10-05 @ 23:33:10
URL: http://fannyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0