Julia - here we go again

Har helt enkelt inte haft någon ork att blogga i helgen, så därför har det inte blivit så mycket uppdaterat.

Fredagen var det skola på morgonen sen blev det en sväng på stan med Anette och därefter träning. Senare under kvällen var jag med Elin och kollade på Idol. Jennilla anlände sedan efter hon jobbat klart och det blev lite utav en implusfest som senare slutade på Allstar, mycket trevligt!

Igår, lördag, var det jobb hela dagen som slutade med en mysig hemmakväll med Carro. Det blev lite hockeytittande med morotskaksbakning och efter det onsdagsen avsnitt av Kungarna av Tylösand. Efter Carro farit invigde jag första säsongen av sex and the city. Kul att ha någon serie sådär att se när man har det tråkigt och är ensam.  

Idag har jag sovit ut och guud så skönt! Min chef ringde senare under dagen och frågade om jag kunde komma och jobba, och visst kunde jag det. Sitter nu här i soffan och väntar på att maten ska bli klar. Ikväll ska jag, mamma och pappa fira Anders för han fyller år i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0