Julia - finally

Har haft fullt upp i veckan med plugg och jobb, så bloggen har inte fått så mycket tid. Men nu är äntligen min packning klar och jag sitter och väntar på att klockan ska tigga in, så att vi kan fara till flyget! Har självklart packat för mycket grejer, men jag vet inte vad jag ska ta ut ifall jag ska packa ut något... Nackdelen med full väska är att inga nya shoppingfynd får plats. Men så tur är så har jag ju Anders väska som är två tredje delar mindre än min!

Kommer att ta med mig datorn så ni kommer att få uppdateringar under helgen! Med bilder bland annat!

Fick även hem ett packa från Nelly igår. Sakerna som fanns i paketet dyker upp idag eller imorgon!

Ha en trevlig helg, för det ska jag ha! ;)


Fick för mig för någon kväll sen att jag skulle ha papilijotter i håret efter jag hade duschat. Så här blev iaf resultatet! Fint va! Ser ut som ganska naturliga lockar. Synd att man skulle gå och lägga sig bara och förstöra dem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0