Julia - 17.13

Hej på er. Dagen har idag spenderats på stallet för det har varit invigning av den nya manegen. Detta är något som vi ridmänniskor har väntat på jättelänge, så det är kul att det äntligen är klart! Kul att ridskolan nu har blivit både större och fräschare. Ikväll blir det bankett/fest för allt hästfolk vilket ska bli mycket trevligt. Efter det blir det nog att ansluta till resten av mina vänner. Blir nog en lugn kväll för mig ikväll, eftersom jag börjar jobba kl 10 imorgon.

Gårdags kvällen var en lugn kväll med idol och massa gotte saker! Blev även en del shopping i Umeå igår, här är de.






Kommentarer
Postat av: Nathalie

Den översta tröjan köpte jag sist jag var i Umeå!:-)

2010-10-03 @ 13:07:56
URL: http://nattilou.blogg.se/
Postat av: Ms

Åh vad fint=)! vars är allt köpt?=)

2010-10-04 @ 23:42:10
Postat av: Svar från Julia

Tröjorna och bältet är från Monki, skorna från Nilsons och träningslinnet från Stadium.

2010-10-05 @ 22:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0