Julia - äntligen

Nu är äntligen vår minitenta i kemi avklarad. Och om jag ska vara helt ärlig, så har jag INGEN aning om hur det gick.. blää. Tur att den här tentan inte spelar någon roll. Nu sitter jag iaf här och tröst äter lite med min kladdkaka som jag bakade igår kväll.

Ikväll är det ridning det enda som suger är att jag har fått in i ryggen igen och blivit sne. Har absolut inte lika ont iryggen som jag hade förra gången jag hade problem med den, men det är så sjuuukt jobbigt. Nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem så vi kan äta middag! Heeej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kladdkaka är så gott. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-21 @ 20:19:09
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0