Julia - the dj's got us falling in love again

Är nu hemkommen från ett kvällspass på Waynes, var sjukt trött ikväll inte roligt att jobba då. Kan dock kanske bero på att jag tidigare under eftermiddag var hemma hos min farfar och åt middag med Ben & Jerrys som efterrätt, blir alltid så trött efter jag har ätit. 

Dagen började tyvärr inte så bra. Försov mig imorse och insåg när jag vaknade att jag började på en halvtimme. Så efter att jag skyndat mig allt jag kunde så var jag på skolan 5 minuter innan lekionen började. Meeen då var ingen förutom två killar i klassrummet, jag ska ba: jahaaa.... var är alla? Då visade det sig att vi inte började för än 20 minuter senare. Och där satt jag typ svettig, osminkad och skit trött...

Näääe, nu tänker jag kollar på tv och slappa i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0