Anette - You think you're cooler than me

Jaha då var denna måndag snart avklarad. Gick det Waynes där vid klockan 18 och tog mig en kyckligsallad. Carro och Julia W joinade mig också. Jullan jobbade så vi fick finservice vid bordet. Efter allt pratande gick jag och Julia W en liten prommis. Imorgon blir det träning och kanske stan!

Jag är så sjukt taggad på livet just nu. I helgen kommer Stockholm, och veckan efter det då jag skulle vara ledig har jag fått jobb på, behövs, sen så har vi även börjat planera fest nästa helg också! Då vi ska se hockey sen utgång. Blir toppen. Är taggad till tusen!:)

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på lite tv tills jag somnar! Puss


Kommentarer
Postat av: m

kan du inte visa en bild på ditt hår?(A)

2010-10-26 @ 15:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0