Anette - You appear just like a dream to me

Jaaa, min helg då! Jobbade lördag, all day and all night. Kom hem just efter 3 och kunde inte somna förrän halv 6... Krigade mig upp på söndag morgon till JULA där jag jobbade 4 timmar. Klockan 16 hämtade Julia W mig och vi drog till den iskalla ladan Kopparhallen för att se Clemensnäs-Björklöven. Laget jag hejjade på vann såklart hehe:) Kan ju inte svika Hampus och hejja på Clemens.

Efter matchen åkte jag och Julia W till gymmet. Sen slängde jag i mig thaiwook och åkte till familjen Larsson. Har typ inte varit där på vääldigt länge. Men mycket var sig likt. Blev bjuden på en ny kladdkaka med pepparkakssmak. Var väl ganska god men jag föredrar nog vanlig kladdkaka:) Sen slog vi igång Iron man 2 som jag inte sett förr. Var riktigt bra! Var hemma just efter 2 och då var jag sjukt trött med tanke på den lilla sömn jag fått under helgen. Jag vaknade klockan 2 idag... helt sjukt. 

Nu ska jag ta och städa mitt rum, och kanske toaletten. Sen blir det core+spinning klockan 17. Puss 


Haha, hittade en bild från trästock för typ några år sen :P

Kommentarer
Postat av: J

HAHA puss på dig söta! <3

2010-10-11 @ 16:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0