Anette - Won't let you get away, If we ever meet again

Imorse vaknade jag av att pappa kom in på mitt rum och frågade vem det var som spelade så hög musik. Eftersom jag sov som en stock hade jag inte märkt nått.. Men då jag var vaken så hörde jag ju allt. Grannen spelade väldigt hög musik och en och samma låt om och om igen, lätt att somna om?
Tillslut lyckades jag ignorera musiken och somna om, men vid halv 9 vaknade jag igen och skulle vända på mig till andra sidan och då knakade det till i nacken och så blev den helt stel. Nackspärr, jo man tackar! Har aldrig haft så ont i nacken förr och jag har inte tid för det. Jag ställde mig i duschen och spolade varmt vatten på ryggen medan pappa försökte få tag i en kotknäckare. Inget svar. Så jag satte mig på bussen och åkte iväg till jobbet iaf. Stel som en pinne stod jag och jobbade hela dagen, men det gick faktiskt alldeles utmärkt tack och lov.

Nu är jag nyss hemkommen från jobbet och en massa tvätt väntar på mig. Ska snart ta med en behövlig dusch och bädda ner mig i sängen för att se kungarna av tylösand. Nacken är inte med mig idag så mitt träningspass blir inställt. Hoppas nacken är bra till på fredag iaf. OCH till imorgon dessutom, jobb 09.00-19.10..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0