Anette - We walk this road together

När jag för en gång skull har bilen för mig själv, och kan köra vart jag vill så vill jag inte köra någonstans. Just nu orkar jag inte, ska ändå upp tidigt imorgon och jobba och det är ju Navy CIS på teve klockan 21. Det får man absolut inte missa. Funderar även på att tvätta mina fötter som inte luktar så gott efter en dag traskandes i ett par instängda arbetsdojjor med stålhätta. De du! Smell it!

Sitter och hostar ut den sista hostan jag har. Om jag hostar mer kanske det tar slut fortare? Förmodligen inte.. Torrhosta...Väldigt jobbigt. Men den låter mig iaf sova om nätterna. Kan jang kanske har gjort sitt? Applåder isf. Ont i halsen har jag iaf inte längre. Så imorgon kör jag igång med min träning igen. Att inte träna gör mig sugen på choklad, har en tendens att frossa i mig choklad och det mår inte min kropp så bra av. Tecknena syns mest i ansiktet...Åt även ett skrov idag med pappa på lunchen, väldigt god, prova Morsans på hedensbyn!! Men jag mår inge bra av att äta sånt. Och jag är bara sugen på det när jag inte har tränat. Så nu måste jag börja träna igen... har gått en vecka snart!!!!!!!

Fan, kanske tar mig en sväng med bilen och besöker vännen emelie för att hämta tillbaka min kamera...hm inte omöjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0