Anette - We are turning into dust

Idag var jag på solbacken och lämnade in min cpmobil. Värt att ha en mobil som man bara kan bli kontaktad på, inte kontakta...Aja, nu har jag min gammobil och den funkar, tur att alla mina vänners nummer fortfarande fanns på den! Så nu är det bara att vänta i 3 veckor tills min kära mobil återvänder.

Ikväll har jag inget vidare för mig, så jag ska hänga på waynes med Julia. Måndagar brukar vara lugna för henne så då kan hon byta några ord med mig. Ska se om jag lyckas få med mig någon av dom andra tjejerna.

Sovde förövrigt 12 timmar i natt. Hade ont i skallen när jag vaknade och var helt yr. Efter en dusch så vaknade jag till. Man blir som seg av att sova för mycket. Jag mår typ lite småsjukt bättre av att sova för lite. Nu ska jag göra det pappa och Lena tjatar på mig att göra. Städa mitt rum. Ja! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0