Anette - This doesn't hurt

På min enda lediga dag (typ) steg jag upp 09.30 för att jag skulle hinna vara på Resia 10.00! Där satt redan Emelie, Sanna och Julia W och väntade på mig. Vi pratade om hur vi skulle göra om resan. Och vi kom väl fram till litegrann men inte mycket. Återkommer på måndag om hur resan blir. Men det enda jag vet är att den blir av iaf!

Efter träffen traskade jag iväg till 360 för att mjuka upp musklerna på ett spinningpass. Var helt stel i kroppen sen gårdagens Barbellpass. Körde med ganska mycket vikt. Men nu måste jag ladda om inför ett nytt Barbellpass imorgon. Rådgivningen som jag skulle ha på tisdag är ju bara att avboka iaf! Bossen på JULA ringde just och frågade om jag kunde jobba nästa vecka. Och självklart så vill jag ju det! Pengar är alltid pengar?

Nu funderar jag på att gå upp och duscha av mig. Sen ska jag nog ta mig en tupplur. Är ganska slut i min stackars kropp. Ikväll kommer Julia W på besök, vi ska planera lite Thailand hehe! Blir trevligt:) Skriver senare puss!


Min systerdotter Alice:) Världens sötaste!


Btw favorittjejer!!!! Om jag inte jobbar på Carl-Viktor i helgen så blir det middag hemma hos mig på lördag! Med eller utan utgång. Ni bestämmer själva helt enkelt. Så jag meddelar imorgon. För ifall jag ska jobba ringer dom nog imorgon. Då vet ni! BRAA

UPDATE! Imorgon går bättre... Jobbar visst på både JULA och Carl-Viktor på lördag. Så blir inge av då! SRY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0