Anette - The time of my life

Jobbigaste helgen ever...Jobbar totalt 30 timmar på två dygn typ!! Ville flänna dom sista tre timmarna. Men sängen gjorde sitt iaf. Sov till 12 och sen steg jag inte upp förän klockan 5 i princip. Såg alla idol-avsnitt som jag missat hela veckan pga jobb. Halv 6 befann jag mig på 360 och körde det jobbigaste passet jag gjort i HELA MITT LIV! Men nu jävlar, det där passet ska jag köra varje söndag tills jag åker till thailand. För att jag ska klara det där passet utan att känna att det var jobbigt typ!! Jag ska fan se resultat. Men som alla säger, jag måste vila också. Fast, jag tänkte att 360 skulle få lägga upp ett tränings och kost schema åt mig. Tror faktiskt att det är bättre att gå ner i vikt först. Seeeeeen bygga muskler? Eller??

Iaf så att ni vet THAILAND I JANUARIIIII. JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTEEE! Då vet ni det. Just nu peppar jag för varje dag. Jag vill bara att tiden ska gå så fort som möjligt. Och det vet jag att den kommer göra för att jag har så sinnessjukt mycket att göra. Hinner knappt med att andas! Tränar och jobbar hela tiden. Hinner inte träffa mina vänner typ... tur att dom också tränar på 360. Då hinner jag snabbprata lite med dom.
Men om 3 månader då är jag i paradiset och lever loppan, de ni! Är det någon av er som ska dit då också??:)


Jag och Julia på studentveckan! Hon är en av min resekompanjon, vi taggar Thailand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0