Anette - Just the way you are

Jag har gått och blivit förkyld!!!!! Har ont min hals och när jag pratar blir jag hes direkt=( Jag har spelning ikväll och jag vet inte hur min röst kommer hålla? Men 8 låtar max iaf... Andreas kommer snart hit och då ska vi repa lite innan dopet.

Det kanske blir utgång ikväll på station med Julia W. Men det blir ganska sent isf :) Har inte festat på ett tag nu, och det är väl väldigt bra tycker jag.

Igår spenderades kvällen framför tvn med Hampus. Orkade inte röra på mig eftersom jag har så lite krafter... Hatar att vara föryld. Jag har köpt c-vitaminer och kan jang. SKA FUNKA!!!!

Ska göra mig klar nu, puss :)


Har inga roliga bilder så...Bjuder på en bild från i våras:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0