Anette - I'm not gonna write you a love song

Skriver väldigt sent idag. Ska upp om några timmar... Tänkte bara tvärt berätta vad jag haft för mig idag! Först jobb, sen träning och bastu med Julia och sen datorn med massa gossip girl avsnitt. Kan det bli bättre? Nepp!

Min hals börjar värka och det är verkligen inte läge att bli sjukt nu..Så imorgon ska jag försöka hinna förbi hälsokost affären och köpa mig nått bra mot förkyldningar. Måste funka!!
Annars har inte så mycket nytt hänt, lite planeringar om nyårsafton har kommit på tal och jag hoppas verkligen att det bli en kanoners nyårs iår.

Måste fundera ut nått att klä ut mig till på branchfesten om någon vecka...Jag och Julia W har lite idéer. Kanske tar den bästa av dom, vilket innbär mycket jobb också. Time will tell. Godnatt:)


GE mig mitt långa hår =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0