Anette - I know how I feel about you now

Då var den söndag igen. Den dagen då alla som är singel sitter hemma för sig själv och tröstäter framför tvn. Ja, nästan så är det. Alla umgås med sin flickvän/pojkvän på söndagar. Det är en dag då ingen orkar göra någonting. Själv då? Ja, själv har jag jobbat och nu sitter jag här hemma och orkar inte göra nått.. Är trött och grinig för en gångs skull. Brukar inte ofta vara det, men idag är jag det. Direkt jag blir arg är inte tårarna långt borta.
MEN det finns undantag. JAG sitter delvis själv, men jag tröstäter inte. Jag prima och jag älskar de :)

MIN MOBIL ÄR PAJ SÅ NI SOM FÖRSÖKT NÅ MIG VIA SMS, RING ISTÄLLET! TACK


Kanske får återse vännen simon nästa helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0