Anette - I feel like I'm fallin apart inside

Börjar bli riktigt jäkla hungrig! Börjar också bli vääääldigt sugen på att köpa mig en egen liten dator! Och jag vill ha tillbaka min kamera som är hos Emme. PLUS att jag gärna får en ny också! Hatar min gammsak..........

Ok, hoppas jag bara är negg för att magen kurrar. Så snart pappa kommer hem blir det middag, förmodligen dallas eller nått sånt ställe. Pappa har jobbat hela dagen så han är nog ganska slut. Och jag har inte heller någon ork att laga mat. Men ska verkligen försöka att äta nått som inte innehåller 100% fett! Haha!

OM jag hade en kamera hade jag lagt ut dagens outfit...........men kameran här hemma har inget batteri kvar och jag har inte hittat nått nytt. TACKAR gudarna för att jag jobbar på JULA. Köper nya inom kort.



HAHA angående bilden hära!!! Natha skicka den på msn och skrev "EMELIES DUBBELGÅNGARE". Efter vi tittat närmare så ser vi att denna människa är SJUKT lik både MIG och EMELIE! Ja, ni kan ju se själva!! Hade typ sett ut som mig ifall personen hade mörkare ögonbryn. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0