Anette - And I wonder if I ever cross your mind

Ja, nu är det dags att gå och lägga sig. Emelie for för si sådär en timma sen. Hoppas att jag kommer lida av träningsvärk imorgon.. Behövs. Ska inte skriva så mycket mer, har inte så mycket att säga. Förutom att jag jobbar för mycket typ. Har inte tid att levaaaa. Men jag ska inte klaga, jag gillar att jobba speciellt när lönen checkar in.

Jag vet om Julias supergrej hon ska göra nästa helg. Och jag kanske kan bli en del av den... Om jag inte jobbar så mycket som jag gör. Så, det blir kanske inget av. Men om det blir så blir det superball!

"Med dig blir jag mindre, som gubben I lådan.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0