Julia - What seems to be so indescribable

Nu är så gott som mitt rum klart. Saknas bara några tavlor som ska sättas upp och lite annat små tjafs. Ni får se kort när det är helt klart. Självklart så pajjade jag ryggen mitt i allt bärande och hopsättande av möbler. För varje gång jag får ryggont så blir smärtan mindre än gången innan, vilket är skönt. Men jag är sååå otroligt less på det här nu. Imorgon ska jag kontakta en nya person som kan kolla på min rygg, och förhoppningsvis ge mig råd hur jag ska gå vidare.

Nu ikväll blir det lite hockeytittande i soffan, får inte lägga mig allt för sent eftersom jag börjar jobba kl halv nio imorgon. Får hoppas att ryggen känns bättre imorgon.


Kom på att jag glömt visa er vad jag köpt i Sthlm!








Är en poncho, ser kanske inte ut som det!


Örhängen från Nelly, som kom innan Sthlm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0