Anette - Near me, touch me, feel me

Dagen blev inte som jag tänkt mig. Men den blev bra ändå. Först stan en sväng med Linn och Alice. Sen följde jag med hem till Linn och Emil där dom bjöd på pizza och Harry Potter. Vi måste ju vara uppdaterade till på söndag då vi ska se den sista filmen. Mår dock dåligt över att jag tryckt en halv pizza och varit i soffläge istället för att ha tränat mitt förbränningspass... Men ibland får man unna sig?

Bjuder på lite dagens och Alice!


Update! Ringen kommer från H&M

Kommentarer
Postat av: iinK - Try to erase me!

Hello, you got beautiful blog, I do visit your blog everyday. Keep up the good work. =)



..I've one blog too, would really be great - if you can comment back! I've revealed myself, let's see if that amazes you.. Kindly avoid using so called "SV"!



Take care,

iinK

2010-11-17 @ 23:38:11
URL: http://iink.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var kommer ringen ifrån? Den är jättefin! :)

2010-11-18 @ 15:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0