Julia - When love takes over yeaaah You know you can’t deny

Helgen har varit en lugn helg, mycket mys i soffan med massor av godis och BJ (Ben & Jerrys, inte det ni tror). Men när man har ätit massor av godis då måste man träna och det kan jag lova att jag har gjort. Först 35 min crosstranier sen 55 min barbell, känner mig ganska mör i kroppen nu. Men jag längtar till träningsvärken jag kommer att ha imorgon!

Gårdag kvällen spenderades hos Carro och tror att vi kollade på ALLA hemsidor där det finns nyårsklänningar. Varför ska man egentligen köpa nyårsklänning? Tycker att nyårs, midsommar och alla sådana där högtider är så otroligt överskattade. Då ska man alltid planerat allting i minsta detalj, och allting blir bara tråkigt. Älskar impulser då är alltid de roligaste festerna!


Nu känner jag mig väldigt långt ifrån brun, blek och dyster. Måste göra någonting med mitt hår, kanske blondare som jag har på bilden ovan?! Vi får se ska till frisören nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0