Julia - tuesday night

Kan knappt röra mina armar, de är som spagetti efter träningen. Nytt barbellpass nu, största slutsatsen som man kan dra är att tempot är betydligt högre i det här passet och kanske även mer armar? Är sjukt trött i dem iaf.

Fick tyvärr med mig en tröja hem från stan idag.... Men den kostade endast 75 kr! Så jag kände att jag var tvungen att slå till. Linnet kostade egentligen 99 kr men jag fick det för 75 för det var små "maskor" i tyget, syns dock inte så mycket men inte tackar man nej för lägre pris!


Helt vanligt transparant linne meeeen kolla....

Guld

Blått! Jag blev helt tagen, vilket discolinne! DET ska jag ha nästa gång jag går ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0