Julia - summering

Kan kort och gott säga att det har varit en fullspäckad helg. Fest, shopping och mycket trevligt sällskap. Tycker att Anette redan har summerat det kanske bra nedan. Direkt när vi kom hem så var det jobb som gällde. Passade bra eftersom jag spenderat så mycket pengar, måste tjäna tillbaka dem;)

Idag har det varit skola sen efter det har jag gjort lite ärenden med mamma. Har även varit på stallet och jag blir sååå sugen varje gång jag är där att tävla. Men vet inte om jag har tid att hålla på med massa träningar eftersom skolan till våren kommer att ta så mycket tid.. Återstår att se helt enkelt. När jag kom hit hem så satt ett helt gäng i soffan och kollade på hockeyn, trevligt trevligt.

Imorgon är det IKEA med mamma och pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0