Julia - snökaos

Jiisses vilket väder! Usch, fy å blääää! Vill inte att det ska bli vinter än! Men tyvärr så går det inte att göra så mycket åt saken. Dagen har spenderats mesta dels i skolan och gud så bra jag och Elin har jobbat på med alla läxor. Och idag fick jag igen fysik tentan, VG stod det på den! Högsta betyg, och jag som bara hade satsat på ett G, grymt skönt. Men gruvar mig ändå för sista veckan (efter jullovet) då alla tentor är på samma vecka, hur ska det gå? Det får jag ta då.

Ikväll är det träning som gäller och jag tror att jag ska våga mig på core eller får se hur det känns efter spinningen.  Sist jag var på core så protesterade ryggen efteråt och allting blev som det var innan, det vill säga bara skit. Men nu har jag äntligen fått tid för att kolla upp den ordentligt, så nästa vecka smäller det!



Hittade en bild på oss från Sthlm på facebook!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0