Julia - resuscitate me

Tjaaa, den här dagen kan man säga har gått mer än bra för mig. Imorse när man vaknade var hela bilden igensnöad och isig så fick stå och skrapa si sådär en kvart innan jag fick mig iväg. Hade också världens kallaste skor på mig, sulorna kändes som två isklumpar. Sen hade jag dock en väldigt trevlig eftermiddag med Elin och Erica på Waynes, var tänkt att jag och Elin skulle göra klart båda våra labrapporter vi har i veckan, men så blev det inte kan jag säga. Vi har en tendens till att prata, och då menar jag prata mycket.

Sen var det tänkt att jag skulle fara och köra core ikväll var 100 % säker på att passet började halv sju. Sen när jag står där i köket och trycker en banan så slår det mig, passet börjar kl sex och var tror ni klockan var då, jooo klockan är precis 18.00... Aja, tur att 360 har ute alla deras låtlistor från passen på deras hemsida, så jag gjorde mitt egna pass hemma istället!

Såg nyss Paradise på tv6 play och shit så kul det är med alla intriger de har! Love it! haha.

Nu ska jag fortsätta kika lite på tv innan jag drar mig mot sängen med min favorit kille. Hadeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0