Julia - new week, new opportunities

hejhej, det var en mycket trevlig lördag med mycket mycket bra underhållning och mat. Det rekommenderar jag att fara på. Igår var det skyltsöndag och eftersom jag och Anders anlände med bussen redan kl 11 så bestämde vi oss för att fara ner till stan och vi befann nog oss där nästan hela eftermiddagen.fram till kl fyra. Då skulle vi möta upp alla från pappas sida på Nordanågården för att äta julbord. 

Idag har jag varit i skolan mellan tio och halv tolv och efter det körde jag och Elin core. Testade även Icas sallad idag, den som man kan plockan ihop själv. Smakade förvånandsvärt bra, tycker att det ser lite små äckligt ut när det giller framme där hela dagen. Ikväll är det personalmöte på Waynes, alltid lika trevligt när alla samlas.

Här kommer lite bilder från lördagens nöje. Enjoy
 







Måste bara lägga ut den här bilden, så här ser alltid Anders ut på kort när jag vill göra sig ful/cool/snygg vet inte riktigt vad han gör. Hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0