Julia - myyss

Åter igen en fullspäckad helg, men jag gillar det faktiskt! Dock ganska tungt med fest två dagar i rad, är nog ingen tvådagarsbrud. Idag har jag absolut inte gjort någonting, vaknade kl 11 av att Anders väckte mig för att han skulle på möte kl 12 och sen har jag varit ute och gått med mamma och pappa. Efter promenaden kröp jag ned i soffan och kollade på massa inspelade program. Min mamma har helt galen när det gäller att spela in program eftersom hon är borta så mycket under veckorna, så kan lova att det finns några att se på hårddisken hemma.

Nu ikväll ska det fortsätta och slappas, jag är nog motsatsen till Anette, tycker faktiskt att söndagar är ganska sköna! Men det kan också bero på att jag har någon att dela den med ;)

Nuu åter till tvn, hatar att det inte är något avsnitt av The Event ikväll! Om ni inte har sett den serien gör det! Alla avsnitten finns att se på svt-play.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0