Julia - lillördag

Hello,hello! Var tar dagarna i vägen riktigt? Tycker inte det var länge sen jag steg upp imorse. Och nyss var det helg, och vips så är det snart helg igen. Läskigt...

Nu i eftermiddag har jag absolut inte gjort någonting, super skönt! Älskar när man kommer hem på eftermiddagarna och det är helt lugnt och tyst. Slänga sig i favvo fåtöljen och sitta och sappa mellan kanalerna. Men mina favoriter är top model och sen Project runway. Såg inte Desperate Housewvies igår, så det satt inte helt fel att få kika på det i eftermiddags istället. Med det programmet kan man bara säga Eva Longoria, vilken skönhet! Om det är någon kändis som jag vill se ut som, så är det som henne (iaf idag).

Nu ska jag värma upp lite mat sen bege mig ner mot stan för att jobba! Har redan jobbat måndag den här veckan och sen ikväll, imorgon, fredag och även på söndag. Pengar pengar pengar <3




Vilken beauty!


Kommentarer
Postat av: guevacci

Chansa dagens blogg hos mig? Du förlorar ju ingenting ;P

2010-11-17 @ 19:49:08
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0