Julia - la lal la la

Äntligen helg! Har varit så otroligt trött de senaste dagarna, denna morgon kan jag säga var den svårtaste på länge.. Såg även att jag hade fått ett sms från Elin imorse när jag vaknade. Det stod:

-"Hej! Jag kommer inte att fara till skolan idag.
Blev lite dåligt med sömn i natt.
Hör av mig sen när jag vaknar."

Mottaget: 05.45

Då gick hon och la sig! Kanske inte så svårt att lista ut att hon inte skulle fara till skolan. Ikväll blir det mys och idoltittande med brudarna. Eller det skulle inte förvåna mig om det blev fest heller... Meen inte än så länge iaf. Sitter nu på Waynes i min ensamhet och väntar på att Anette ska komma hem från jobbet, så vi kan fara och käka någongång. Denna kvinna påstår att hon är snabb, NEJ det är hon absolut inte och det kommer du aldrig att bli heller lilla gumman.

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig. Det är härligt med helg. :D

2010-11-21 @ 13:21:22
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0